Každá reklamace je pro zákazníka nepříjemností, a proto se veškeré komplikace snažíme vyřešit co nejlépe, co nejrychleji a co nejvstřícněji.
Reklamace vyřizujeme v souladu s reklamačním řádem prodávajícího a právním řádem platným v ČR. Převzetím zboží zákazník souhlasí s níže uvedeným reklamačním řádem. Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad – fakturu se všemi náležitostmi účetního dokladu a dalšími potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, datum, cena, množství, číslo objednávky). Každý zákazník by se měl seznámit se s všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem ještě před objednáním zboží.
DÉLKA ZÁRUKY
- Záruční doba je 24 měsíců.
- Záruka začíná dnem nákupem zboží zákazníkem, tj. dnem uvedeným na nákupním dokladu.
- Reklamace po uplynutí záruční doby nemusí být uznána.
- Pro reklamaci je také potřeba uchovat nákupní doklad/účtenku.
ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE
- Na poškození vzniklé neopatrným, nevhodným či násilným zacházením (bouchnutí o zem, rozřezání pouzdra nasazenou čepelkou, atd.)
- Zasažení do vzhledu produktu či jeho jiné úpravy.
- Používání produktu v podmínkách, které neodpovídají podmínkám určeným výrobcem.
- Produkty poškozené přírodními živly.
- Nesprávné používání výrobku.
ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
- Jako záruční list slouží nákupní doklad.
- Kupující by měl zkontrolovat stav zásilky při jejím převzetí od dopravce.
- Případné poškození zásilky je třeba nahlásit a sepsat přímo při převzetí, nikoliv později.
- Každá reklamace musí být doložena nákupním dokladem/účtenkou.
POSTUP PŘI REKLAMACI
- Pokud přišla zásilka již poškozena, nepřebírejte ji. S dopravcem sepište protokol o poškození a zásilku odmítněte.
- Z našich zkušeností víme, že častokrát jde jen o drobné problémy, které se dají řešit telefonicky. Než nám zboží zašlete na reklamaci, kontaktujte nás prosím, rádi Vám poradíme jak problém odstranit. Ušetříte tak čas i peníze za poštovné.
- Má-li zboží vadu, na kterou se vztahuje záruka, pošlete nám ho prosím na adresu MEDIKBRAND – MUDr. Róbert Bazala, Uruguayská 178/5, Praha 2, 120 00. Balíček označte prosím nápisem „Reklamace“
- K poškozenému produktu přiložte kopii nákupního dokladu/účtenky a také popis důvodu reklamace.
- Uveďte na sebe také kontakt pro komunikaci ohledně reklamace.
- Pokud je záruka i poškození uznáno, bude zboží opraveno, vyměněno nebo budou vráceny peníze